tiistai 26. maaliskuuta 2013

Kuvailua & sen sellaista♥

Noniin! Sain vihdoinkin postauksen tehtyä ilman tylsiä aiheita. Eilinen meni niin hujauksessa, etten millään ehtinyt tehdä uutta postausta. Äidillä oli sunnuntaina synttärit ja mun kummisetä ja sen tyttöystävä oli meillä sitten kahvilla. Oltiin leivottu äidin kanssa sulonen kakku, josta on kuvaa sitten tossa alempana.
Tänään ei kuitenkaan oikeastaan mitään ihmeellistä tapahtunut paitsi, että saatiin maantiedon testit. Huomenna mulla ois uusinta enkä vieläkään osaa niitä kunnolla... :/
Ja löysin muuten mun kihartimet, kreppiraudan ja mun ensimmäisen suoristusraudan, jotka sain joskus kaks tai kolme vuotta sit ja ajattelin väsätä joillaki niistä jonkun nätin kampauksen pääsiäislomalla (pe-ma).

Mutta mutta tässä niitä kuvia sitten:


pikkusen herkkui♥


Minä (juuh tota toi yhpäristö... :/)

Nää pitäs opetella huomiseks O.o

Juuh tässä tämmönen pikanen piirros (älkää välittäkö ukkelista tuol takaa)




Ja tässä tämä kakku ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti