keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Hate me tomorrow

Hei pitkästä aikaa! Mulla viikko on alkanut ihan kivasti, vaikka oonkin ollut vaan yksin kotona. Kaikennäköistä on tapahtunut: käytiin Inkoossa viikonloppuna, sain Supernaturalin 1. ja 2. kaudet sekä sain kuulla,että lähdemme kahden viikon päästä Turkkiin. En oo koskaan ollut siellä, joten mua jännittää hirveästi. Valitettavasti en pääse bloggailemaan yhtään kun olen siellä, koska siellä ei oo nettiyhteyttä paitsi julkisissa tiloissa. Mutta siis jos itse oot ollu kans Turkissa ja sulla on mukavia muistoja siitä niin saa kertoa tonne kommenttiboksiin. Ja jos on jotain paranneltavaa mun blogissa, kertokaa pois :)
Oon muuten aivan koukussa Supernatural-sarjaan ja mulla tekee mieli jatkuvasti kattoa 2 ensimmäistä tuotantokautta uudestaan, vaikka oon katsonut ne jo kerran läpi. En siltikään ymmärrä miten pystyn katsomaan niitä, koska osa jaksoista ovat mielestäni joksenkin pelottavia.. Kaverilla menee hermot mun kanssa joskus, sillä en puhu oikeastaan muusta kuin tosta sarjasta :D
Tein kollaasin mun juhannuksesta, sillä en jaksanut pistää kaikkia kuvia erikseen tänne.



Tässä nämä ballerinat♥ Ja älkää kattoko kokoo (mulla on iso jaksa :/ )


3 kommenttia: