lauantai 8. kesäkuuta 2013

Summer vacation♥ ;)


Anteeksi tämä tosi pitkä tauko. Mun kameran piuha (jolla saa kuvat koneelle) hävis varmaan melkein viikko sitten. Onneks löyty, niin saan laitettua edes muutaman kuvan tänne! Mutta nyt ollaan sitten kesälomalla. Sain todistuksen keskiarvoks 7.5. Ihan perus mulla, mutta koitan saada ens todistukseen vähintään 8.0, koska saan porukoilta rahaa siitä. Miten teillä alko kesäloma ja tulikos hyvä ka (keskiarvo)?
Mulla on alkanu ihan kivasti, vaikka oon ollu melkein pelkästään kotona. Todistusten haun jälkeen käytiin perheen kanssa Uudessakaupungissa syömässä ja kierreltiin muutenkin kattelemassa paikkoja. Sunnuntai-torstai oon ollu oikeastaan vain kotona oleskelua ja ruskettumista :) Eilen oli muutaman kaverin kanssa. Katottiin leffa, tehtiin tuulihattuja ja syötiin tortilloita. Tänään taas olin kummisetäni tyttöystävän synttäreillä. Käytiin sen jälkeen vielä kaupassa ja sain sieltä puuteria, ballerinat ja vähäsen herkkuja.
Loppuillan oon vaan chillaillu ja ollut koneella. Tässä vähän sekalaisia kuvia tältä viikolta♥:


Mun vanhat hiukset (värjäytin n. viikko sitten) :)

Happiness is not a destination. It is a way of  life♥

Seuraajia on tällähetkellä jo 22! Kiitokset seuraajille♥

Mun hiukset ei oo sitten oikeasti noin kamalat (eikä mun naamakaan) mut tässä näkyy parhainten mun nykynen väri♥





P.S Voin laittaa kuvia niistä ballerinoista joskus vaikka ens postaukseen. Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti