sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Paluu blogini pariin!

Hei taas hyvin pitkästä aikaa! Aika on mennyt ihan hirvittävän nopeasti tässä syksyn aikana. Koulut alkoivat, melkein kaikki kokeet ovat ohi ja joulukin on jo parin viikon päästä. Miten teillä on mennyt syksy? Enää matikan koe, joka on huomenna ja äidinkielen lukupäiväkirjan viimeisteleminen ja palauttaminen niin sitten olen viimein vapaa hetken ajan.  Mulla on tänään ollut melko 'kiireistä'. Olen saanut siivottua huoneeni melko siisitiksi, autoin äitiä kotihommissa jne. Lisäksi tein aivan ihania joulutorttuja.  Eilen oltiin ystäväni kanssa leffateatterissa katsomassa Vihan Liekit, joka oli ihan älyttömän hyvä! Jos ootte menossa kaveriporukan kanssa katsomaan leffaa ettekä tiedä, mitä katsoisitte, suosittelen tota!  Olen lukenut melkein kaikki Nälkäpelikirjat ja Vihan Liekit-elokuva on melko samanlainen kuin kirjana. Olen siis erittäin tyytyväinen.



Seuraava postaus tulee olemaan huonepostaus, jossa esittelen huoneeni. Kuvat otin jo, mutta en halua tehdä sitä postausta tähän samaan. :)

1 kommentti:

  1. Sut on haastettu :)

    http://justonelast-time.blogspot.fi/2013/12/haaste.html

    VastaaPoista